אי של שקט בעיר סוערת

החיים הם מרוץ בלתי פוסק נגד השעון, אז לפעמים אנחנו חייבות לתת לעצמנו פסק זמן אמיתי, להשאיר את העולם בחוץ, להתנתק, לקחת חברה טובה, לנשום נשימה עמוקה וליהנות.

ההזמנה להתארח בספא של מלון מצודת דוד, אחד המלונות המפוארים בירושלים, באה בעיתוי מצוין מבחינתי. יום כיף עם חברה הוא תמיד דבר מבורך, אבל בתקופה שבה אני בקושי נושמת מרוב עומס, אין כמו הזדמנות לעצור לכמה שעות ופשוט לנוח.

2014-11-18 10.38.24

ברגע שנפתחה דלת הספא, נעטפנו בשקט ובשלווה, את העולם השארנו מאחור. התקבלנו במאור פנים, מילאנו טופסי הרשמה ונלקחנו לסיור במקום.

בזמן שהובלנו לאורך המסדרונות המתפתלים תהיתי איך נמצא את דרכנו החוצה, אבל עם יד הלב, אחרי כמה דקות הגעתי למסקנה שלא ממש איכפת לי, אני די מוכנה להישאר כאן לזמן בלתי מוגבל.

הגענו למלחתה וקיבלנו מפתחות ללוקרים אישיים שבתוך כל אחד מהם המתינו חלוק לבן מפנק וכפכפים. סיבה טובה לבוא לספא עם חברה – יש משהו קצת מביך בוויתור על הבגדים לטובת החלוק, איכשהו קל יותר לעשות את זה בשתיים. אחרי הסלפי המתבקש בחלוק מול המראה, מצאנו את דרכנו לחדר המנוחה. מזגנו לעצמנו מים חמים, המתקנו בדבש ואכלנו ארוחת בוקר קלה של תמרים ושקדים.

IMG-20141123-WA0003

תפריט הטיפולים של הספא ארוך מאוד וכולל סוגי טיפולים שונים שעל חלקם שמעתי ועל חלקם לא. הטיפול היה טיפול של שעה, את הפרטים השארתי בידי המטפלת. עד היו אני לא יודעת איך קוראים לטיפול שקיבלתי אבל אני יודעת שלאורך כל הדרך המטפלת הקפידה לוודא שאני מרגישה בנוח, ידעה בדיוק מתי ואיפה להניח עלי מגבת חמימה ונתנה לי פשוט להיות. יצאתי מהטיפול נינוחה, בלי כל המתח שהיה קודם בשרירים (בלי שאפילו ידעתי) ורגועה, פשוט רגועה.

עוד כוס מים חמים מומתקת בדבש, תמרים ושקדים והמשכנו לסייר  – בדקנו את חדרי המנוחה – מיטות מופרדות במחיצות שאפשר פשוט לשכב עליהן ולנוח. בכניסה שלט האוסר על הכנסת טלפונים, זה מרחב שקט וטוב שכך. נראה נחמד ומזמין מאוד ואולי אנסה את זה פעם, בגלגול פחות היפראקטיבי.

 spa_01

 הרחבנו את הסיור לבריכה ולחדר הכושר. לרגע התלבטנו קצת כי לחלוקים כבר התרגלנו, אבל לצאת איתם ממתחם הספא הרגיש קצת מוזר, אבל מה זה משנה בעצם? עלינו לקומה 3 ויצאנו למרפסת הגדולה, עם הבריכה היפהפייה שמול נוף העיר העתיקה הקסום. הבריכה קרצה והזמינה אבל היום היה קריר מכדי לטבול במים (או שאנחנו פחדניות) אז הסתפקנו במנוחה קצרה בשמש והלכנו להציץ בחדר הכושר. מכשירים מכל סוג, נוף יפה, מסכי טלוויזיה והעיקר – לא עמוס. בהחלט שווה ביקור, אבל לא אחרי מסאז’ – בפעם הבאה נדע לעשות את זה הפוך – קודם ספורט ואחר כך פינוקים.

 FotorCreated

ואם פינוקים, אז עד הסוף, חזרנו לספא, הצצנו בחדרי הטיפולים הזוגיים עם הג’קוזי הענק (בני הזוג שלנו קוראים פה? זה רמז) ופנינו למלתחות. קודם כמה דקות בסאונה היבשה עם ריח העץ המשכר ואז גיחה לסאונה הרטובה ולבסוף מקלחת ארוכה עם שפע מים רותחים, בדיוק כמו שאני אוהבת.

IMG-20141123-WA0035

חוץ מהספא וממתקני הכושר יש במלון גם מסעדות שף וממש מעבר לכביש יש את מתחם ממילא עם מבחר גדול של חנויות ומסעדות. אפשר לבלות שם יום שלם בלי לזוז מהאזור בכלל. יש שפע חניה במלון עצמו ובחניון ממילא ותחנת הרכבת הקלה קרובה גם היא.

שורה תחתונה – מומלץ בחום לבלות יום בספא במלון. גילוי נאות: היינו אורחות המקום.