את, הציצי (השופע) שלך וספורט

הרבה נשים חולמות על חזה גדול, אבל למצוא חזייה שתתמודד עם השפע ושתהיה גם נוחה, גם יעילה וגם יפה, זה לא פשוט, בעיקר את רוצה לעשות קצת ספורט

בואו נדבר רגע על חזה שופע. כן, כזה שמככב בראש מצעד הקלישאות על מה שגברים אוהבים ומה שנשים רוצות. עכשיו בואו נניח בצד קלישאות, פנטזיות וחזיות מרופדות ונדבר על החיים עצמם, עם מטען קדמי חורג.

כל אחת מאיתנו חוותה את רגע השמחה למראה שמלה מושלמת שהיא אפילו במידה שלך בדיוק. השופעות שבחבורה בטח חוו את מפח הנפש כשהשמלה המושלמת יושבת עליך יופי חוץ מאשר באזור החזה, שם היא נמצאת אי שם בטווח שבין “טיפה צפוף אבל אפשרי אם אתכווץ ממש חזק” לבין “אני מקווה שאף אחד לא ישים לב שהרגע נקרעו פה התפרים בצדדים”. או החולצה היפהפייה שהתאהבת בה על הקולב, אבל שאיך שלא תסובבי את זה, תמיד יהיה שני כפתורים שבקושי נסגרים, או שמשאירים ביניהם חור הצצה שפשוט אי אפשר להעלים.

אבל שמלות, חולצות ועליוניות הן החלק הקל, יחסית, כי שדה המוקשים האמיתי של השופעות נמצא במחלקת ההלבשה התחתונה. עד לפני כמה שנים נגזר עלינו לבחור בין הפרקטי והסקסי. רוצה חזייה שתחזיק את הנכסים במקום ולא תאפשר לכוח הכבידה להצניח אותם לגובה הברכיים? תשכחי מתחרה, גזרה שובבה או כל רמז לסקס אפיל ולכי על קונסטרוקציה מהסוג העמיד אך המשמים להחריד, עם מספר בלתי נתפס של קרסים וברזלים שגורמים לגלאי מתכות להשמיע קול . אז נכון, עם הזמן יצרני החזיות מצאו פתרונות שמצליחים להיות סקסיים ולא רק פרקטיים והתחרה הצליחה להגיע לקולבי הדאבל די ומעלה, אבל עד היום שיימצא פתרון הקסם שינגיש לנו את חזיית הסטפלס, שהיא הגביע הקדוש האמיתי בעולם החזיות, יש עוד תחום אחד שבו השופעות עדיין נמצאות בבעיה.

ספורט עם ציצי זה כואב

כל מי שניסתה אי פעם לרוץ, לקפוץ או להתגלגל מכירה היטב את המצב. הציצי מקפץ, מדלג ועושה הכל כדי לברוח לכל כיוון אפשרי עם כל תנועה. זה מביך, זה לא נעים וזה אפילו די כואב. להתאמן עם חזיית קונסטרוקציה מהזן מרובה הקרסים וכבד הברזלים אולי מונע את התנודות והקפיצות אבל זה ממש, ממש לא נוח, בטח לא כשמתחילים להזיע, שזה חלק די מתבקש מכל פעילות ספורטיבית ראויה לשמה. ומי שלא חוותה חיכוכי ברזלי חזייה בעור העדין והמיוזע שמתחת לציצי, מוזמנת לדמיין, או שלא.

רכיבה על החוף (צילום: לין קפלן)
ספורט עם חזייה לא מתאימה יכול להיות מאוד לא נוח (צילום: לין קפלן)
ומה עם חזיות ספורט?

פעם, ממש מזמן, היתה לי חזיית ספורט שהתאימה לי, אבל מאז הצמיחה הנוספת שהביאו איתם 2 הריונות, 4.5 שנות הנקה (במצטבר) וכך-וכך ק”ג עודפים, היא נדחקה לפינה הכי מרוחקת במגירת החזיות ולבסוף הושלכה לפח, כשהבנתי שהחבר’ה לא מתכוונים להצטמק שוב לממדים סבירים. מאז, אני מחפשת לה יורשת ולא כל כך מצליחה. מה בסך הכל אני רוצה? חזיית שתהיה גם נוחה, גם מכילה וגם יעילה. הגזמתי? עד לאחרונה, המבחר המוגבל בחנויות ההלבשה התחתונה והספורט גרם לי להאמין שכן.

ואז נשלחה אלי חזייה מסדרת Triumph Triaction שכוללת חמישה דגמים שונים של חזיות ספורט שנותנים מענה לצרכים שונים ומגעים גם במידות גדולות שמתאימות לנשים כמוני. אני מודה, שעד הרגע שבו הצלחתי לסגור את החזייה וראיתי שכל מה שצריך להיות ארוז, אכן ארוז היטב, לא האמנתי שזה יכול לקרות.

החזייה שלי היא מדגם Free Motion N, דגם ללא ברזלים שמספק תמיכה גבוהה, עם רצועות חזקות שאפשר לרכוס באיקס בגב לתמיכה מקסימלית. הבדים מהם עשויה החזיה גם חזקים וגם נושמים ולא פחות חשוב מזה, זו חזייה יפה שלא נראית כמו קונסטרוקציה ושבהחלט אפשר להרגיש בה נשית וסקסית.

חזיית ספורט extreme lite של טריומף (צילום: יחצ)
חזיית ספורט extreme lite של טריומף (צילום: יחצ)

בחנתי את החזייה בשלושה סוגי פעילות שונים: הליכה נמרצת, רכיבה על אופניים ואימון ג’וג’יטסו. בכל המצבים החזייה החזיקה את החזה במקום בלי תנודות מיותרות ובלי בריחה לשום כיוון, לא בריצה ולא במצבי קיצון כמו גלגולים והטלות על הקרקע שהם חלק אינטגרלי מהאימון בג’וג’יטסו. במקום שאחרי כל הטלה או קרב אגרופים אצטרך למצוא דרך לתחוב את כל העודפים למקום בדיסקרטיות, מצאתי את עצמי פשוט עוברת לתרגיל הבא. הבדים הנושמים והחכמים עשו את העבודה וספגו את הזיעה בכל המקומות המועדים לפורענות וגם במדד הנוחות מגיע לחזייה הזאת צל”ש. ועכשיו תסלחו לי, יש לי אימון ואני, בניגוד לציצי שלי, חייבת לזוז.

מתגלגלות ומתפתלות בג'וג'יטסו (צילום: שיהאן אמיר ברנע)
מתגלגלות ומתפתלות בג’וג’יטסו (צילום: שיהאן אמיר ברנע)

טווח המחירים של חזיות Triumph Triaction הוא 309-379 ש”ח וניתן להשיגן בחנויות המובחרות להלבשה תחתונה.