נתניה: חו”ל במרחק רבע שעה נסיעה

לפעמים, כשרוצים לקחת פסק זמן, לא חייבים לעלות על מטוס או לצאת לנסיעה ארוכה. היעד המושלם לחופשה קצרה יכול להיות הרבה יותר קרוב ממה שחשבתם וגם להפתיע

נתניה היא העיר השכנה, זו שאני מגיעה אליה בדרך כלל לביקור באיקאה, לקניות, לארוחה משפחתית במסעדה או לבילוי בחוף הים. אף פעם לא חשבתי עליה כעל יעד תיירותי, עד שהגיעה ההזמנה לבלות בה חמשוש עם קבוצת חברות ולגלות צד אחר של עיר שחשבתי שאני מכירה לא רע בכלל.

נתניה, לא מה שחשבתם (צילום: מאירה רז)
נתניה, לא מה שחשבתם (צילום: מאירה רז)

נתניה של 2019 התנערה מזמן ממוניטין עיר הפשע. נתניה בגרסת 2019 היא עיר עם טיילת יפהפייה, חופים מטופחים המארחים תחרויות גלישה בינלאומיות, מסעדות טובות, בתי קפה, מקומות בילוי, קניונים, מרכז עיר שוקק ושוק שבהחלט שווה לבקר בו. ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, סילקה מהעיר את משפחות הפשע ועשתה בה מהפכה של ממש.

אחד החידושים בעיר הוא “פלנתניה” – הפלנטריום המקומי. אני מודה שבכלל לא ידעתי שבמרחק 15 דקות מהבית, יש מקום שבו הילדים ואני יכולים לצפות יחד בכוכבים. המקום, שנמצא לא רחוק מקו החוף, יפהפה וברמה גבוהה מאוד. בהחלט שווה ביקור, בעיקר ביום חורפי, כמו יום הביקור שלנו.

צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז
ממסע בגלקסיה לארמון

אחרי שצפינו בכוכבים ולמדנו דבר או שניים על הגלקסיה, הגיע הזמן להחזיר את הרגליים אל הקרקע, לנשנש משהו ולבחון כמה פינוק אפשר לדחוס באחר צהריים אחד.

סיידר חם בערב סוער (אלבום פרטי)
סיידר חם בערב סוער (אלבום פרטי)

מלון David Tower הוא מלון ספא עירוני שנפתח בינואר 2017 והוא מלון הבוטיק הראשון של מותג היוקרה MGallery by Sofitel מבית רשת מלונות Accor הבינלאומית. במלון 75 חדרים על פני 7 קומות ומקומה 8 ומעלה ישנן דירות מגורים שהכניסה אליהן נפרדת. מיקומו של המלון מושלם: מרחק פסיעה מכיכר העצמאות ובתי הקפה שלה וממרכז העיר של נתניה והשוק ומול הים. מרגע שנכנסים למלון, המולת המרכז נשכחת ונוף הגלים, שנשקף כמעט מכל חלון, משרה אווירת רוגע. החללים הציבוריים של המלון, מעוצבים בסגנון מפואר המשלב סגנונות עיצוב ממזרח ומערב בעוד שקו העיצוב של החדרים הוא נקי ומודרני עם דגש על איכות גבוהה ועל נוחות. רצפות חדרי המלון עשויות פרקט אמיתי, המיטות רכות ונוחות במיוחד והנוחות והפינוק ניכרים גם בפרטים הקטנים כמו מכונת אספרסו איכותית בכל חדר ומייבש שיער מאובזר.

אלבום פרטי
אלבום פרטי
אלבום פרטי
אלבום פרטי
אלבום פרטי
אלבום פרטי
אלבום פרטי

לבו של המלון הוא ספא Via Maris המפואר, המתפרש על כל הקומה השניה של המלון, בשטח של 1,000 מ”ר. לצד חדר הכושר הצופה אל הים, הבריכה המחוממת, הסאונה והחמאם הטורקי, ישנם חדרי טיפולים שבהם אפשר ליהנות ממגוון עיסויים וטיפולים קוסמטיים מפנקים.

צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז

את פנינו קיבלו בלובי המלון עם סיידר חם והבטחה לנשנושים קלים. פתחנו במרק קטיפתי נפלא ולפני שהספקנו לתהות מה הלאה, נחתו על שולחננו פיצות, קערות סלטים שופעות ולחמים, בדיוק מה שצריך כדי לתת לנו את האנרגיות הדרושות לסייר במלון וליהנות מהספא. וכשבחוץ הרוח הולכת ומתחזקת, העננים משחירים את השמיים ומבשרים את שובו של הגשם, מה יותר מפנק משחיה במים החמימים של הבריכה או נשימה עמוקה של אדי הסאונה?

צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז
מהספא ללב הקולינריה ב-MOJO

אם נדמה לכם שאחרי ה”נשנוש” השופע של אחר הצהריים בלובי והרביצה בספא, הסתיים הפרק הקולינרי של ההרפתקה, אתם טועים, בגדול. אחרי השלווה של שעות אחר הצהריים המפנקות בספא, לא היה קל לעזוב את מנעמי המלון, אבל הרפתקה היא הרפתקה וכך מצאנו את עצמנו באזור התעשייה החדש של נתניה, שכבר מזמן הפך לאזור הבילוי המוביל בעיר. 

אלבום פרטי
אלבום פרטי
צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז

מסעדת MOJO היא מתחם בילוי בפני עצמו, כאשר בלב המסעדה ישנו בר המציע תפריטים קוקטיילים רחב ומגוון ותפריט מנות חלוקה. התפריט של MOJO משלב השראות מהמטבח היפני, התאילנדי, הווייטנאמי, הסיני וההודי וכולל מנות נדיבות ומוקפדות על בסיס חומרי גלם משובחים. אל שולחננו הגיע מבחר מגוון של מנות מצוינות ולאחריהן קינוחים שהשאירו אותנו מפוצצות והלומות סוכר, אך בעיקר מאושרות.

אלבום פרטי
אלבום פרטי
לילה טוב ובוקר עוד יותר טוב

עייפות ושבעות שבנו למלון, מוכנות להעמיד במבחן את רכותן ונוחותן של המיטות, שלא איכזבו ואחרי שנת לילה טובה, אספרסו של בוקר על המרפסת מול הים ומקלחת טובה, הגיע הזמן לטיול לאורך החוף (או ביקור בחדר הכושר או בבריכה) כדי לפתוח שוב את התיאבון לארוחת הבוקר.

צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז
צילום: מאירה רז

ארוחת הבוקר של David Tower מוגשת בחדר האוכל הסמוך ללובי. היא מבוססת על חומרי גלם טריים ומשובחים ומצליחה להיות מגוונת ועשירה בלי לגלוש למחוזות ההגזמה. האיזון הזה שבין איכות ושפע לאיפוק הוא אקורד הסיום המושלם להרפתקה הקטנה שלנו. מפה, אפשר להמשיך לעוד כמה שעות של פינוק בספא, לצאת לחקור את השוק או פשוט לחזור הביתה עם חיוך גדול על הפנים, מיד אחרי שהזמנת את החופשה הקצרה הבאה (אולי הפעם עם בן הזוג?)

אלבום פרטי
אלבום פרטי

** הכותבת היתה אורחת המלון, המסעדה והפלנתניה